lørdag 6. februar 2010

På skøyter på Nordbyvannet 06.02.10

Dette skulle være herlige bilder fra skøyteløping på Nordbyvannet. I stedet kom det snø straks jeg kjøpte meg skøyter. (Mer skulle det altså ikke til.) JEG BEKLAGER AT JEG IKKE GJORDE DET FOR EN MND SIDEN! Men akkurat i dag var det ergelig. Bent og jeg måtte brøyte oss en liten bane, men den snødde snart igjen. Det ble en liten skitur i stedet. Og DET klabbet!

Og så brakk jeg brakk staven også. Hjemme igjen kuttet jeg bort litt av staven på hver side av bruddet der delene var bøyd. Så kuttet jeg til en del av en gammel stav som var litt tynnere og kon. Den ene enden lot seg presse inn. I den andre enden laget jeg et kutt og filte litt. Så kunne jeg presse delene sammen. Staven er litt kortere - men ellers som før.  Klikk på bildet så ser du.

1 kommentar:

  1. Nå vet vi endelig at det var du som har ansvar for at det ikke var snø i Tromsø hele Januar! Da nytter det selfølgelig ikke noe med offergavene mine!!

    SvarSlett

eTavle