tirsdag 10. april 2012

10 april Buren kveldstur


Jan Olav, Vidar  og meg
 Rask ettermiddagstur på Buren sammen med vår COWI-skigruppe. Den vanlige ruta ned var så oppkjørt at vi dro litt mer nord. Der hadde bakkene ikke vært like eksponert for sola som de lenger sør, og vi fikk litt laussnøkjøring som vi håpet på.  Randoneeski i dag. De er umulige å kjøre telemark på, men jeg glemmer meg stadig og forsøker. Med dårlig resultat. (Forresten må jeg stramme helbindingen så jeg ikke stuper ut av skiene i annenhver dump. Telemarkskiene er her uovertrufne - bakbindingen løsner ikke men strekker seg bare.)

2 kommentarer:

  1. Harald i ny drakt: Kule sko, stash jakke og fet hjelm. Synes han blir vel moderne; kanskje han trener til Skråvikas mesterskap i lommetennis?

    SvarSlett
    Svar
    1. Potensialet for å vinne i Kråvika øker, mer sleng og rotasjon kommer med alderen.

      Slett

eTavle